attellu di furmazione tecnica In ottobre 2021

U tema di furmazione: mutivu principale di Influenza qualità di pruduzzioni di plywood

211
212121

In a pruduzzione di plywood, quasi ogni prucessu afecta a qualità di plywood à varii gradi. Per esse faciule da capisce, i seguenti aspetti sò riassunti:

1, qualità adesiva

U funziunamentu di l'adesivu di resina sintetica per l'adesivu, a coordinazione di ogni cumpunente è u prucessu di mischju di cola sò parechje superfici d'acaro quadrate. In l'ultimi anni, assai travagliu di ricerca hè statu realizatu nantu à i cumpunenti è u prucessu di blending di plywood, chì micca solu salva assai di materia prima chimica, riduce u costu di i prudutti, ma dinò migliurà a pruprietà di i prudutti, chì hè u funziunamentu di u prugressu tecnologicu. In a pruduzzione, solu a resina sintetica utilizata hà un bonu rendimentu, abbastanza forza adesitiva, allocazione ragionevule. ratio di gruppi adesivi, prestazione stabile di l'adesivo modulatu, cuntenutu di resina adattatu è viscosità, è un periodu attivu abbastanza longu pò assicurà u funziunamentu normale è risponde à i requisiti di l'indicatori di u produttu.

2, qualità veneer

A qualità Veneer, in particulare u so statu di superficia, hà una grande influenza nantu à a forza di bonding.Veneer qualità deve esse pagatu abbastanza attente à in a preparazione rùbbrica di legnu è impiallacciatura taglio ogni prucessu, à purtà fora un bonu trattu di legnu addolcimentu, cuntrullà i cundizioni di taglio di impiallacciatura. indicatori in u megliu valore, è deve esse attentu à u cuntenutu di umidità è a liscia di vernice.

3. Plywood

Prima di pressà, l'attenzione deve esse pagata à maestru di a quantità di dimensionamentu è di l'età di a lastra. A quantità di cola hè troppu grande, u costu hè altu; È a capa adesiva hè troppu grossa, u stress internu aumenta, è faciule da passà; di cola hè troppu chjuca, chì ùn hè micca favurevule à l'infiltrazione di cola, è a strata di cola serà incomplete.U tempu d'anzianu deve esse adattatu è ragiunate cambiatu cù u cambiamentu climaticu. Per rializà tutta a piastra core, riduce a laminazione di u core di u core. seam.We duvemu attente à maestru di a vitezza secundaria è step-down di gomma layering, soprattuttu l'acqua più in a lastra deve esse attentu à.

Inoltre, l'usu di a nova tecnulugia, l'equipaggiu novu, cum'è l'usu di l'asciugatrice di impiallacciatura di jet d'alta efficienza, a macchina di cucitura di piastra core, a macchina di livellazione di piastra core, per ottene sizing, billet group, prepressing, pressing hot pressing operation continuous, loading meccanica è scaricamentu, chjusura rapida di a macchina di pressa calda, pò cuntrullà accuratamente e cundizioni tecnologiche, rende a qualità di u produttu più garantita.


Tempu di post: 18-10-2021