Differenza trà u bordu di densità è a particella

Densità bordu hè cumpostu di particle board e fibre board, poi aghjunghje l'adesivo, à traversu u prucessu di pressing caldu inseme, è lignu solidu particle board hè à aduprà bordu di fibre, ancu s'è qualchi materiale hè u listessu, ma ancora hannu certa diffarenza, don ' Ùn sapete ciò chì sceglite una plancia mai paragunà i dui prudutti? Sapete a diffarenza? In seguitu vi riassumeremu per voi.

Prima, i vantaghji è i disadvantages di bordu di densità è pannelli di particelle di legnu solidu;

1. Vantaghji di MDF:

U materiale hè fine, u sigillatu di a superficia di taglio hè bonu, micca faciule d'apre a cola, faciule di pressà in diverse forme, cusì ci sò generalmente più pannelli di porta o backplanes.

U disadvantage di MDF hè chì u polu di materiale di basa hè a materia prima, a cola hè usata più, u spaziu di a struttura interna hè chjuca, è a resistenza di l'umidità hè povera.Dopu 24 ore in l'acqua, hè ovvi chì i quattru lati sò inclinata in su è deformata.

2, i vantaghji di pannelli di particelle di legnu solidu:

(1) U tavulinu di particelle di legnu solidu hà una bona stabilità, alta resistenza, è ùn hè micca faciule da piegà quandu si pende oggetti pesanti.

(2) U tavulinu di granu di legnu solidu hà una bona capacità di mantene unghie, pò unghie unghie tondi è viti, u so rendimentu di trasfurmazioni hè significativamente megliu cà a tavola di densità.

(3) I pannelli di particelle di legnu solidu anu l'essenza di u legnu naturali, u cuntenutu di l'adesivu hè generalmente micca più di 5%, a prutezzione di l'ambiente.

3, i difetti di pannelli di particelle di legnu solidu:

A flatness di tavuletta di granu di legnu solidu hè peggiu di quella di bordu di densità, cusì hè difficiule di fà radianti è forme.

Chì ghjè u bordu di densità ritardante di fiamma? E so caratteristiche è usi

1. Introduzione di u produttu ?

Hè un tipu di piattu novu-stile, assai cunsumatori ùn sanu micca assai di questu, ùn anu mancu intesu parlà.In fattu, stu materiale pò ghjucà un rolu impurtante in a decorazione di a casa. Chì tipu di bordu hè questu?

Chì ghjè u bordu di densità di tavuletta ritardante di fiamma?

I pruduttori di MDF utilizanu fibre di legnu o altre fibre vegetali cum'è materia prima è aghjunghjenu resina urea-formaldehyde o altri adesivi. In a parti di cola-spray, cum'è sizing, ritardanti di fiamma speciali sò aghjuntu nantu à a linea di produzzione per fà fogli cù densità di 500. à 880 kg/m3, chjamatu MDF retardatu di fiamma.


Tempu di post: 18-10-2021